Auteur Topic: Vertragingen levering Enlite sensoren.  (gelezen 2801 keer)

Offline Forumoverdiabetes

• Forumlid
  • Meld je aan en doe met ons mee!
Vertragingen levering Enlite sensoren.
« Gepost op: 13 jul 2017, 20:17:53 »
Enlite sensoren zijn momenteel beperkt beschikbaar, lees verder op deze link.
« Laatst bewerkt op: 13 jul 2017, 20:20:49 door Forumoverdiabetes »
Diabetes verwerk je samen

Offline angel32

• Forumlid
  • *
  • Diabetes verwerk je samen
Re: Vertragingen levering Enlite sensoren.
« Reactie #1 Gepost op: 25 jul 2017, 14:21:40 »
Heel jammer dat deze informatie niet meer klopt.. als gebruiker van CGM en inmiddels zwanger dus echt noodzakelijk. Helaas kan nu voor niemand de levering van sensoren meer gegarandeerd worden.
Krijg ik net te horen van m'n dvk.
Ik moet maar proberen om de sensor na 6 dagen opnieuw aan te melden en hopen dat de sensor dan weer een week mee gaat. Fijn  :-X want dat gaat dus nooit lukken zodra ik de dubbele pleister los haal verbuigt de sensornaald meteen zodanig dat opnieuw aansluiten niet werkt(dubbele pleister is ook al noodzakelijk want zonder stopt de sensor sowieso al na een paar dagen doordat er teveel speling/beweging is)
En dat allemaal omdat in o.a. Duitsland tegenwoordig de sensor wel vergoed wordt, voor iedereen met diabetes, die dat wil..en ze de productie dus nog niet op orde hebben...
Dit kan toch niet zomaar!  >:(

"Voor alle duidelijkheid: wij kunnen de levering van sensoren aan bestaande gebruikers veiligstellen."
Dit zijn hun eigen woorden, maar dus helemaal niks waard aangezien ik en een heleboel anderen straks zonder sensoren zitten.
bah bah deze stress is nou echt zoiets wat je niet kan en wil hebben tijdens de zwangerschap..
Strak maar eens een boze mail schrijven want het is belachelijk dat ze zich niet eens aan hun eigen woord kunnen houden.. >:(

Offline Suffie

• Forumlid
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • type 1 sinds 2007
« Reactie #2 Gepost op: 26 jul 2017, 15:14:48 »
oh Angel32 wat vervelend voor je! Je hebt waarschijnlijk een enlite omdat je ook een medtronic pomp hebt?
Misschien zou je kunnen overwegen om over te stappen naar Dexcom?  is wel weer een extra kastje meezeulen maar dan heb je wel minder stress er van.

Sterkte!
36 jaar. Diabetes type 1 sinds mei 2007
Omnipod en CGMS
en een zoontje :)

Offline niesten

• Forumlid
  • *
  • Diabetes verwerk je samen
« Reactie #3 Gepost op: 15 aug 2017, 07:35:46 »
Laatste levering van sensoren duurde bij mij 2 weken ipv de gebruikelijke 1-2 dagen :-( ze konden toen ik belde geeneens zeggen wanneer ze geleverd zouden worden...
Wel iets om ff rekening mee te houden bij je volgende bestelling, dus niet wachten tot de laatste sensor voordat je bestelt!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk